האגף לניהול ההון האנושי

קרן מרבדיאן, מנהלת האגף לניהול ההון האנושי

[email protected] טל' 03-5391219

האגף לניהול ההון האנושי אחראי על ניהול המשאב האנושי בעירייה. האגף עוסק בכל ההיבטים הנוגעים להעסקת עובדים – איוש משרות, גיוס וקליטת עובדים, הערכת ביצועים, קידום ופיתוח עובדים וסיום העסקה.

בנוסף, האגף קובע מדיניות ותהליכי עבודה בתחום ההון האנושי, מוביל תהליכים ארגוניים בהתאם לחוק, לתקנות וההסכמים הקיבוציים ואחראי על יחסי העבודה ותנאי העסקה. 

מטרת האגף היא לנהל באופן מקצועי ואופטימלי את ההון האנושי בעירייה תוך קידום רווחת העובדים ושיפור השירות והמצוינות הארגונית.

שעות קבלת קהל: 

ימים ראשון ורביעי בין השעות 9:00-12:00

יום שני בין השעות 16:00-18:00

שעות מענה טלפוני: 

ימים ראשון, שני ורביעי בין השעות 13:30-15:30

לבירורים: 

מורן אברון [email protected]  טל' 03-5391224

ג'ני סילוק [email protected]  טל' 03-7446304

שני שמריהו [email protected] טל' 03-5391358

קרן מרבדיאן, מנהלת האגף לניהול ההון האנושי [email protected] טל' 03-5391219

 

הרכב חברי ועדת בחינה לעובדים בעירייה

וועדת הבחינה לאיתור עובדים חדשים כוללת בתוכה מעבר לעובדי העירייה גם נציגי ציבור, תושבי העיר . מצורפים שמות חברי הועדה 

להלן נציגי הציבור: 

  1. כרמלה קול אמן
  2. דורית חגי גריסברג
  3. צבי קרש 
  4. יאיר רוטרשטיין