אגף השירות לתושב

מנהל האגף - ליאור בוקר

מזכירת האגף: שני צרפתי- דמרי

טלפון: 03-5391227
מייל: [email protected]

מעכשיו העירייה לשירותכם/ן גם בוואטסאפ – לחצו על הקישור וקבלו מענה מהיר, אישי ויעיל!

מספר הטלפון לקבלת שירותי וואטסאפ: 03-5391212 או לחצו על הקישור ושמרו באנשי הקשר

 

אגף השירות מממש את חזון הנהלת העיר, השם את התושבים במרכז, במטרה להעניק חוויית שירות מצוינת.

האגף פועל כגוף מגשר בין התושבים לבין יחידות העירייה המקצועיות, מוביל תהליכי שירות ומטמיע נורמות עבודה יעילות ואיכותיות, תוך פיתוח כלים חדשניים ויצירתיים, במטרה להעניק שירות מקצועי, איכותי, שקוף ואמין לתושבי העיר.

בנוסף, האגף אמון על יצירת קשר עם קהילות, ארגונים ובעלי עסקים הפועלים בעיר, ורותם אותם ליצירת מיזמים משותפים עם עיריית יהוד מונוסון, למינוף העיר ולרווחת התושבים.

באגף מובילים תהליכי בקרה, הערכה, מדידה ושיפור מתמיד באמצעות דוחות וסקרים עירוניים.

תחומי אחריות:
  • מענה לפניות ובקשות תושבים.
  • אינטגרציה בין יחידות העירייה למתן שירות ומענה לתושבים.
  • שיפור רמת ואיכות השירות של אגפי העירייה לתושבים ובין האגפים השונים.
  • מתן כלים מעשיים למנהלים ומנהלות לשיפור שירותי העירייה ואיכות השירות הניתן ע"י עובדיה.
  • הפעלת מוקד עירוני מקצועי, זמין ויעיל המהווה את "הלב הפועם" של העיר.
  • מתן מענה לשילוט, רישוי והנגשת עסקים ומוסדות ציבור.
  • ניהול שלוחת משרד הפנים למתן מענה בתחום ההגירה והאוכלוסין.
ערכי השירות לפיהם האגף פועל:

רגישות – יחס אישי ומסביר פנים, קשוב ואמפתי.

קלות – מידע ברור ונגיש על שירותים.

מקצועיות – תאום בין יחידות בטיפול בלקוח

שירות הנשען על ידע עדכני וזמין

תהליכים יעילים, מהירים, תוך זמן מוגדר